We come in peace...we leave in pieces

Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2005

Εντυπώσεις απο Ξάνθη

Δυστυχώς στο στρατόπεδο δεν έχουμαι Internet όπως στο Γουδι και δεν μπορώ να ανανεώνω όσο συχνά θα ήθελα. Τώρα προσπαθούμε να οργανώσουμε το installation ενός Internet workstation στην ταξιαρχία οπότε θα δούμε. Τώρα βρίσκομαι σε ενα internet cafe στην πόλη ως εξοδούχος....1-1 η υπηρεσία μέχρι τώρα αλλά δεν θα κρατήσει για πολύ φαντάζομαι.

Γενικά μια χαρά είναι εδω πάνω....Μέσα πολύ ήρεμα...Δεν έχουμε σκοπιές ή περίπολα...Μόνο υπηρεσία στο γραφείο πληροφορικής της ταξιαρχίας, θαλαμοφύλακες και επιφυλακή... Καλοί αξιωματικοί και γενικά χαλαρά χωρίς καθόλου χώσιμο.

Η Ξάνθη είναι καταπληκτική πόλη με πολύ κόσμο και ωραία νυχτερινή ζωή (μέχρι τις 12 παρά που πρέπει να επιστρέψω μέσα) και αν ήξερα και κανέναν μη φαντάρο εδω πάνω πιστεύω θα πέρναγα καλύτερα και από Αθήνα...Ακόμα και μόνος μου στις εξόδους έχω πραγματικά βρει την ηρεμία μου.

Αυτά για την ώρα...πάω να αράξω κάπου να πιώ μπύρες μόνος μου :P

5 Comments:

  • Τί μου θυμίζεις!

    Πιές μια μπύρα και για μας!

    Και πούσαι... Οι πολυτεχνίτισες και οι νομικούδες της Κομοτηνής θα γυρίσουν γρήγορα...

    By Blogger i-fallos (Καπεταν Ηρεμος), at 21 Ιουλίου 2005 στις 10:36 μ.μ.  

  • Πίσω, στην OOWW η ζωή συνεχίζεται και αυτή κανονικά. Χθές έφαγα την μέρα μου ψάχνοντας να καταλάβω γιατί ένα ASP (!!!) script δεν διάβαζε σωστά ένα text αρχείο.... Γκρρρρρρ!

    Να περνάς καλά, ρε!

    By Blogger Παναγιώτης Βρυώνης, at 22 Ιουλίου 2005 στις 7:47 π.μ.  

  • Αισθάνομαι την συγγένεια, αφού οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ένστολη ζωή σου (βλ. προηγούμενό σου ποστ)
    μού θυμίζουν πάνω κάτω τις δικές μου...

    Οταν κατά το πρώτο πρωινό ξύπνησα στο Κέντρο (της Τριπόλεως, 29 Μαρτίου θυμάμαι) και κατευθύνθηκα στους νιπτήρες για το γνωστό λεμονάτο ξύρισμα, "άλλον" αντίκρυσα στον καθρέφτη εμπρός μου: έναν κοντοκουτσουρεμένο στο μαλλί μές στα χακί ντυμένον...

    Γι' αναβολή πήγαινα... φαντάρο μ' έντυσαν...

    By Blogger το θείο τραγί, at 22 Ιουλίου 2005 στις 8:03 μ.μ.  

  • -Pατσισμός - Χάσιμο χρόνου -Σταρχιδισμός

    Τί μου θυμισες! Να περνάς καλά!

    (It's a school though)

    By Blogger Ektwras, at 26 Αυγούστου 2005 στις 7:10 μ.μ.  

  • και γαμώ τα σκηνικά είναι ο στρατός, εμπειρία αλλά και μαλακία
    όσο για την Ξάνθη, δεν έχω ιδέα οπότε ότι πεις φίλε μου!
    Καλά να περνάς

    By Blogger male, at 27 Αυγούστου 2005 στις 11:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home